Sunday 25 March 2012

Done with MAT 112 and found a SUGAR GLIDER!

Okay. Saya rasa sangat lega sebab MAT 112 punya paper dah lepas. Memang gila lah sebab tak study langsung, malam tidur lambat around 4am sebab main game Wild Wild Taxi dan Parking Mania kat FB. Ingat nak balik kolej sendiri then kunci lah jam punya awal pukul 9am. Pagi tuh my daddy call and tanya pukul berapa nak balik kolej sebab dia nak hantar. So saya pun cakaplah pukul 11am. Then, sambung tidur balik sampai pukul 10.45am. Bangun-bangun terus mandi and siap-siap. Saya memang jenis yang siap cepat so around 11.20am dah siap. So, i bring along my younger brother. MAT 112 ada 5 soalan. Kalau tak silap compound interest, simple interest, trade and cash discount, arithmetic progression and last one depriciation. Depriciation memang saya tinggal macam tuh sebab saya memang tak tau nak jawab macam mana. Habis je paper terus balik rumah. Nasib baik bas U605 n U80 tak payah nak tunggu lama sangat. So, sampai jea LRT Setiawangsa terus amik bas T309 nak pergi mahsuri keluar dengan my yayang. Memang dugaan betul, hujan pulak masa tuh and takde payung. So, nak taknak kena lah redah macam tuh. Dalam meredah hujan tuh, nak tau saya ternampak apa? SUGAR GLIDER! Terus suruh adik amik. COMEL :) Budak-budak kopitiam terutama Cucup tak percaya yang saya jumpa that glider sebab dia ingat saya beli. (banyak sangat duit haa nak beli) So, i know he envy me. Dia cakap kalau taknak, bagi dia bela. I thought memang nak bagi dia jaga tapi i think saya nak tanya mak saya dulu samada dia nak bela that cute little glider or not :) Kalau tanya saya, saya memang tak sanggup nak bela haiwan tuh sebab nampak macam susah nak jaga :)

1 comment: