Thursday 27 September 2012

New members of the family :)


Assalamualaikum :) This time I wanna share about the new members of my family ;) Hee~ They are two cute little kitties (they got no name yet). Dorang ni comel sangat tau. Tapi, kelahiran mereka seakan serupa seperti kelahiran anak-anak Pipok yang dahulu. Entah lah. Apa yang saya harapkan, tekaan saya saat ni salah kerana hati ini tidak kuat dan tidak mampu untuk menerima hakikat sekiranya mereka akan membesar tanpa melihat dunia sebenar. Semalam, saya menjadi veterinar sebentar (hehe). Biasalah, perkara pertama yang saya akan periksa adalah mata. Kedua-dua ekor anak kucing ni ada masalah pada mata mereka. Seekor mata sebelah kanan dan seekor lagi sebelah kiri. Risau juga melihat keadaan mereka tetapi apa yang mampu saya lakukan saat ini hanyalah berdoa supaya mereka berdua akan baik sahaja.

Nak tengok diaorang tak? Hehe semalam sempat jadi photographer untuk mereka dua beradik ni yeaahh :P















No comments:

Post a Comment